IQ آپشن کی بہترین حکمت عملی PDF 2020
مارکیٹنگ سسٹمز لوگوں کو ڈھیروں متعدد حکمت عملیاں فراہم کرتے ہیں۔ یہ رو بہ عمل طریقہ کمپنی نے ممکن حد تک زیادہ سے زیادہ قابل منافع ٹرانزیکشنز انجام تک پہنچانے کے لیے منتخب کیا تھا۔ ایک واقعی کامیاب حکمت عملی آپ کو مزید قطعی پیشین گوئی اور آج کے بازار کی صورتحال کا تجزیہ کرنے کا موقع دے گی۔ تاہم، سامانوں کے نئے تاجر جو غلطیاں کر سکتے ہیں وہ یہ ہے کہ وہ مارکیٹنگ کو محض ایک گیم یا لاٹری خیال کرتے ہیں۔ یہ لوگ سوچتے ہیں کہ وہ امکانی طور پر خوش قسمتی یا خوش نصیبی سے بڑا منافع کما لیں گے۔ تاہم، اس قسم کا کام کرنے میں کرنے لائق سب سے اہم چیز مارکیٹنگ کی ایک مناسب حکمت عملی منتخب کرنا ہے۔ سامانوں کے کچھ تاجر مارکیٹنگ کی خود اپنی حکمت عملیاں استعمال کرتے ہیں، لیکن IQ آپشن کی بہترین حکمت عملی 2020 کے اس مضمون میں سامانوں کے تاجروں کو مارکیٹنگ کے لیے اپنے لیے کچھ مفید چیز ملے گی۔
درست حکمت عملی کا انتخاب
سامانوں کے تاجروں پر خود اپنی آراء اور طریقوں کو یاد رکھنا، مستعدی کے ساتھ ہر پہلو کا مطالعہ کرنا اور موزوں اختیارت کے ساتھ کامیاب انداز میں کام کرنے کی کوشش کرنا لازم ہے۔ یہ کوئی گیم یا غیر مشکل پیٹرنز کا کوئی نمونہ نہیں ہے جو زیادہ پیسہ کمانے میں آپ کی اعانت کرے گا۔ آپ کے پاس اس بازار کی تخصیصات کو سمجھنے، اس کے اصولوں سے تعلق رکھنے والی معلومات کو تلاش کرنے اور ہر حکمت عملی کا مطالعہ کرنے کی کچھ اہلیتیں ہونی چاہئیں۔ پیشہ ور افراد بے انتہا منافع کمانے پر قادر ہوتے ہیں کیونکہ وہ عموماً اصل مارکیٹنگ شروع کرنے سے پہلے کافی محتاط انداز میں بازار کا مطالعہ کرتے ہیں۔ وہ اس کے عجوبوں کو سیکھتے ہیں، متعدد طریقے اور جوکھم استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ اس کے بعد وہ خود اپنی حکمت عملی منتخب کرتے ہیں۔ لیکن یہ سوچتے ہوئے کہ اس سے 100% منافع کمانے میں آپ کو مدد ملے گی، حکمت عملی کو منتخب کرنے کو چھوڑ کر، قبل اس سے کہ حکمت عملی کام کرنا شروع کرے، تھوڑی دیر انتظار کرنا بھی ضروری ہے۔ حکمت عملی کا انتخاب، اس کا مطالعہ شاید آپ کو گیم نہیں بلکہ ایک سودمند کارروائی کے بطور کسی ایجنٹ کے ساتھ مارکیٹنگ کی سمجھ بوجھ دے گا۔
سامانوں کے نئے تاجر ان حکمت عملیوں کے پیٹرن کا مطالعہ کر سکتے ہیں جو اس سے پہلے سامانوں کے پیشہ ور تاجروں نے استعمال کیے تھے۔ یہ بیچ میں کام کر رہی ایک متعین اسکیم ہے۔ اور یہ صرف سودوں کے کنٹرول اور قلب ماہیئت کے لیے نہیں ہے۔ یہ بنیادی پر بازار، تکنیکی پہلو، متعدد اشاریوں کے اشاریے، الگورتھم، وغیرہ کے تجزیہ کے لیے ہے۔ ہر طریقہ علیحدہ اصول کی بنیاد پر عمل کرتا ہے، لیکن ہر ماڈل کے خود اپنے فائدے اور نقصانات ہو سکتے ہیں۔ کوئی متعین حکمت عملی منتخب کرنے سے پہلے آپ کو ہر حکمت عملی کے عجوبوں کا مطالعہ کرنا چاہیے۔ اس سے آپ کو اپنے اثاثوں کا تحفظ کرنے میں مدد ملے گی۔
اونچ نیچ
ذیل میں آپ کو ذکر کردہ حکمت عملی کے مضبوط اور کمزور پوائنٹس کی ایک فہرست نظر آئے گی۔
فوائد
- خطرے کا کم فیصد؛ حکمت عملیوں میں ڈھیرے سارے عجوبے ہوتے ہیں، اسی وجہ سے مارکیٹنگ کے بہت سارے خطرات کم ہوتے ہیں؛ اس سے متعدد اثاثوں: سونا، اشیاء یا کرنسیوں، تیل وغیرہ کو تشویش لاحق ہوتی ہے؛
- ہم آسان چیزوں سے گھرے ہوئے ہیں؛ آپ کے پاس موجود ہر حکمت عملی میں ایک الگورتھم ہوتا ہے؛ تجارت کا وقت تب تک ختم نہیں ہوئے ہونے پر، آپ کو چاہیے کہ آپ کو صرف اپنا اسٹیک آن رکھنا چاہیے؛ اوپر یا نیچے؛
- کنٹرول؛ یہ حکمت عملی آپ کے خطرے کو سمجھنے میں آپ کی اعانت کرتی ہے؛ آپ کے پاس انتخاب کرنے کا ایک موقع ہوتا ہے: جیت یا ہار؛ کسی ٹرانزیکشن میں صرف دو متغیرے ہوتے ہیں؛
- احتمال؛ سامانوں کے ڈھیر سارے تاجر ڈیجیٹل معاہدوں سے راغب ہو جاتے ہیں کیونکہ یہ ٹرانزیکشنز کو انجام تک پہنچانے کا موقع دیتا ہے جس میں عملی طور پر کوئی خطرہ نہیں ہوتا ہے؛ آسان ٹرانزیکشن اچھے منافع کے برابر ہوتا ہے؛
- رسائی پذیری؛ ڈیجیٹل معاہدے چوبیس گھنٹے چلنے والے سسٹم ہوتے ہیں جو سامانوں کے تاجروں کو کبھی بھی کام کرنے کا موقع دیتے ہیں؛ ہر ایجنٹ سامانوں کے تاجروں کو ایک کارڈ دیتا ہے جس پر وقت کا موڈ ہوتا ہے؛ اسی وجہ سے صارفین کے پاس دنیا کی ہر جگہ میں حقیقی وقت میں بارے میں معلومات ہوتی ہیں؛
- بازار کا انتخاب؛ آپ کے پاس ٹرانزیکشن کرنے کے لیے بازار کا شعبہ منتخب کرنے کا ایک موقع ہوتا ہے؛ اس میں کرنسی، اشاریے، اسٹاکس یا مختلف سامان شامل ہو سکتے ہیں۔
نقصانات
- جزو عام کی سطح میں گراوٹ؛ ایسی صورت میں کہ ایجنٹ 80% کی ادائیگیوں کی تجویز کرتا ہے ؛ ٹرانزیکشن ختم ہو جاتا ہے اور تناسب گھٹ جاتا ہے؛
- مارکیٹنگ انسٹرومنٹس؛ ڈھیر سارے ایجنٹ کئی ایک مفید انسٹرومنٹس کی تجویز کرتے ہیں، لیکن وہ موجودہ کام کے لیے ہمیشہ مناسب نہیں ہوتے ہیں؛
- اشاریے کا خسارہ؛ خسارے کا ایک متعین فیصد موجود ہوتا ہے، لہذا 70% سامانوں کے کامیاب تاجروں میں سے، سامانوں کے ایک تاجر کو 85% خسارہ ہو سکتا ہے؛ اگر آپ پیسہ گنوانا نہیں چاہتے ہیں تو آپ کو 55% رکھنا چاہیے۔